Moja przygoda z haftem matematycznym

Gdyby ktoś jeszcze 2 lata temu spytał mnie czy wiem co to haft matematyczny, to zrobiłabym wielkie oczy….dokładnie tak samo reagują ludzie kiedy mówię Im, że zajmuje się tym w wolnym czasie 🙂

Na tego typu prace trafiłam przypadkowo w internecie, bardzo mi się spodobały więc długo szukałam co to za technika i jak takie cudo zrobić samemu.

No i w końcu się udało, zrobiłam swoją pierwszą kartkę i byłam z siebie dumna jak chyba nigdy wcześniej 🙂 Była to kartka walentynkowa dla Narzeczonego (i chyba Mu się spodobała bo dziś jest już Mężem ;p). A wyglądało to tak:

Serce

Dziś, kiedy patrzę na tę kartkę wydaje mi się taka skromna, wręcz uboga….no ale trzeba zaczynać od rzeczy prostych i cały czas się rozwijać.

 

Skomentuj

