Kartki w nowym stylu

Uwielbiam haft matematyczny, ale czasem mam ochotę zrobić coś zupełnie z innej beczki. Tak własnie powstały moje nowe kartki. Spodobały mi się na tyle, że chyba ten typ na stałe zagości w mojej ofercie 🙂

Pierwsza z nich, świąteczna (no w końcu co innego można robić na koniec listopada…) jest w kolorze zielonym, ozdobiona tasiemką z choinkami oraz suszoną gałązką, która podkreśla efekt 3D- to „kieszonka”.

Gwiazda betlejemska "kieszonka"

Natomiast środek stanowi kremowa kartka z życzeniami ozdobiona gwiazdą betlejemską.

Gwiazda betlejemska wnętrze

 

Przy okazji powstała też kartka w tym samym stylu na rocznicę ślubu Teściów. Tu postawiłam na delikatny fiolet przepasany granatową brokatową wstążka, a w środku brokatowe serce ozdobione różowymi kwiatuszkami.

Serce z kwiatów

P.S. Zostałam doceniona, kartka bardzo spodobała się Jubilatom, więc na pewno będę tworzyć coraz to nowe wzory 🙂

 

 

Skomentuj

