Otwieram sezon wielkanocny

Chociaż aura za oknem jest bardziej w klimacie minionych świąt, to ja zaczęłam już przygotowania do sezonu wielkanocnego. Czas do końca marca zleci bardzo szybko, a kartki same się nie zrobią, więc wykorzystując każdą wolną chwilę  stworzyłam póki co 12 wzorów haftowanych kartek. Tradycyjnie wszystkie można zobaczyć w katalogu pod adresem http://rudatworzycuda.cba.pl/moje-prace/wielkanoc/.

Mam jeszcze sporo pomysłów na inne kartki, więc na dniach pewnie będą powstawać i pojawiać się tu kolejne wzory, a na razie razem z kurczakiem pozdrawiamy 🙂

Wykluwający się kurczak

Skomentuj

