Filcowe maskotki

Ostatnio miałam przypływ inspiracji i postanowiłam spróbować swoich sił w szyciu maskotek z filcu. Jest to bardzo oryginalna wersja zabawek, można je uszyć według własnego projektu, spersonalizować dodając imię czy inne ulubione elementy. No i jest to doskonały pomysł na ciekawy prezent nie tylko dla dziecka, ale także na zbliżające się walentynki 🙂

Moim pierwszym dziełem była sowa, miałam strasznie dużo zabawy przy jej tworzeniu i byłam z siebie mega dumna kiedy zobaczyłam efekt końcowy, który wyglądał tak:

Sowa

Moim zdaniem jest urocza i wiem, że ten egzemplarz na pewno nie będzie na sprzedaż, to będzie pierwsza zabawka dla małego Dziubaska 🙂

Po pierwszej udanej próbie z sową poszłam dalej i tworzę swój mały zwierzyniec. Powstała już Owieczka Dolly (w końcu Wielkanoc tuż tuż), Pingwinek Szeregowy (kto ogląda „Pingwiny z Madagaskaru” ten wie, że to tajni agenci, dlatego Szeregowy ma gustowna ozdobę w postaci kwiatka, aby trudniej było go rozpoznać) i walentynkowy Miś elegancik ze złotą muchą 🙂

Wszystkie można zobaczyć tu: http://rudatworzycuda.cba.pl/moje-prace/filcowe-maskotki/

Skomentuj

