Aktualizacja galeri

Praca i tworzenie całej masy różnych rzeczy, które przychodzą mi do głowy zabierają mi tyle czasu, że brakuje mi go na publikowanie wszystkiego… Ale w końcu zebrałam się w sobie i zaktualizowałam wszystkie galerie.  Do tej pory mogliście zobaczyć tylko haftowane kartki, teraz pojawiły się różne inne  prace stworzone przez moje poparzone i pokłute szpilkami paluszki ;p

Jest wiele dekoracji świątecznych, a także drobiazgów, znajdziecie upominek dla cioci na imieniny i na urodziny dla małego dziecka.

Tradycyjnie jestem otwarta na pomysły, uwagi, zmiany- wszystko by Was zadowolić. Zapraszam więc do oglądania http://rudatworzycuda.cba.pl/moje-prace/inne-cudenka/ 🙂

 

Skomentuj

