Ruszyła strona na facebook’u!

Długo się nad tym zastanawiałam, ale w końcu ruszyła moja strona na facebook’u. Facebook to jednak dziś najlepsze narzędzie do wypromowania się i pokazania światu tego co kocha się robić. Strona dopiero raczkuje, ale cały czas uzupełniam galerie, aby pokazać Wam wszystkie moje prace.

Możecie mnie obserwować pod adresem: https://web.facebook.com/Ruda-Tworzy-Cuda-830353663758841/?ref=aymt_homepage_panel.

Zapraszam serdecznie do polubienia strony, lajkowania i komentowania moich prac, pamiętajcie, że Wasze opinie są dla mnie bardzo cenne 🙂

P.S. Moje prace można zobaczyć też na Pinterest: https://pl.pinterest.com/natka1606/moje-r%C4%99kodzie%C5%82o/.

Skomentuj

