Moje nowe zwierzątka domowe

Zawsze chciałam mieć w domu małą myszkę- tak w przeciwieństwie do większości kobiet nie boję się gryzoni 🙂 ale, że moja Mama się bała musiało to pozostać w sferze marzeń.  Dlatego wczoraj zrealizowałam swoje dziecięce marzenie i teraz mam dwie myszki. Co prawda są uszyte z filcu, ale może ich urocze pyszczki przekonają przeciwników gryzoni, że mogą to być urocze zwierzaki.

Powstała mysia para- Państwo Myszkowscy 🙂 Ona jest różowa, uśmiechnięta i radosna, a On turkusowo- niebieski z groźną miną, przypominają nieco część małżeństw spotykanych na ulicach ;p Mogą być dekoracją pokoju- nie tylko dziecięcego, ale też ciekawym upominkiem dla pary z poczuciem humoru.

Tak prezentują się moje małe gryzonie, a może niedługo w naszym domu zagoszczą prawdziwe myszki 🙂
myszy

Skomentuj

