Filcowe laleczki

Szycie filcowych zabawek potrafi pochłonąć mnie tak, że zapominam o całym świecie. Ale dzięki temu mogę się oderwać od problemów dnia codziennego i przenieść do innego, lepszego świata, w którym rządzą filcowe maskotki 🙂
Moja pierwsza laleczka nazwana Leśna Lalą była dal mnie wyzwaniem, bo to jednak nieco inna rzecz niż misie, kotki i inne stworki, które szyłam do tej pory. Ale każda nowa zabawka to dla mnie świetna nauka. Leśna Lala swoją nazwę wzięła od zielonej sukienki, miała się nazywać Calineczka, ale uznałam, że jest za duża by mieć takie imię bo ma 17cm. Jest bardzo elegancką damą, ma zielone pantofelki, opaskę w tym samym kolorze i perłowe kolczyki, a do tego piękny uśmiech i uroczo zaróżowione policzki.
Leśna Lala

Wczoraj powstała Laleczka Mała Blondyneczka. Jest urocza jak małe dziewczynki, ma czerwoną sukienkę i kokardki na włosach uczesanych w kucyki. Jest bardzo prostą lalką, ale wiem, że najmłodsze Panie własnie takie laleczki lubią.
DSCN8428

Obie laleczki szukają domu i są gotowe wywołać uśmiech na buzi małej dziewczynki 🙂

Skomentuj

