Dziubaskowe Gniazdko

Ostatnio cały mój czas pochłonęła przeprowadzka do własnego M, najbliższe tygodnie także poświęcę na innego typu rękodzieło niż to którym zajmowałam się do tej pory, takie jak malowanie, skręcanie mebli i inne urządzanie 🙂 Ale jeszcze zanim wpadłam w ferwor przeprowadzki postanowiłam zrobić coś, co pozwoli nam w nowym i póki co dość obcym miejscu poczuć się jak we własnym domu. Jednak akt własności mieszkania sam w sobie nie stwarza jeszcze atmosfery prawdziwego domu… dlatego powstały Dziubaski.
Pierwszym pomysłem było „Home Sweet Home”, ale doszłam do wniosku, że jest to zbyt oklepane i wszyscy to znają. A że przez Rodziców jesteśmy nazywani Dziubaskami postanowiłam stworzyć coś z użyciem tego słowa by mieć coś specjalnie dla Nas. Najpierw było Dziubaskowe Królestwo, ale to nadal nie było to czego szukałam, na szczęście olśnienie nadeszło szybko, bo skoro Dziubaski to musi być i gniazdko, bo jak by nie patrzeć to będzie nasze przytulne gniazdko.
Chyba żadna praca do tej pory- no może poza dekoracjami na Nasz ślub- nie sprawiła mi tyle radości, rzadko robię coś dla siebie, a ta praca była dla mnie bardzo ważna. Tak prezentują się Dziubaski w pełnej krasie:
Dziubaski
Obrazek został oprawiony w antyramę i od razu powieszony na honorowym miejscu. Pierwsi goście już go widzieli i stwierdzili, że jest bardzo trafiony i idealnie do Nas pasuje. Atmosfera od razu jest bardziej domowa… 🙂

Jedna uwaga do wpisu “Dziubaskowe Gniazdko

Skomentuj

